GENG BUDAK SEKOLAH

SELAMAT DATANG KE GENG BUDAK SEKOLAH
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 ...LANGKAH JADI AHLI...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 192
Join date : 02/12/2010
Age : 21
Location : ...TAMPOI,JAY BEE...

PostSubject: ...LANGKAH JADI AHLI...   Thu Dec 02, 2010 7:33 pm

Kat sini law korang nak jadi ahli...korang kene bace sampai habis taw...

1...korang pegi kat register...lepas tu korang register...

2...dah register korang pergi dekat email korang...

3...law tak ada email untuk di comform kan...korang pegi dekat spam...

4...kalau tak ada jugak...korang pegi dekat forum aq balik...

5...korang log in...memang tak dapat...

6...tapi nanti dia ade tulis resend email comform tu...korang tekan...

7...law ada jumpa dkat spam or inbox korang...korang comform kan lah...

8...tapi law tak ade...errrrmmmmm...

PADAN MUKE !!!! HAHAHAHAHA !!!! BUAT LAH YANG BARU...
Back to top Go down
View user profile http://budaksekolah.forumms.net
 
...LANGKAH JADI AHLI...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GENG BUDAK SEKOLAH :: ...CARA2 NK REGISTER N JD AHLI...-
Jump to: