GENG BUDAK SEKOLAH

SELAMAT DATANG KE GENG BUDAK SEKOLAH
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 ...PEKERJAAN YG MENGUNTUNGKAN...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 192
Join date : 02/12/2010
Age : 21
Location : ...TAMPOI,JAY BEE...

PostSubject: ...PEKERJAAN YG MENGUNTUNGKAN...   Fri Dec 03, 2010 6:20 pm

"Samad, awak pasti ke nak jadi doktor mata macam bapa kamu?"

"Tidak cikgu, saya ingin menjadi doktor gigi?"

"Doktor gigi? Kenapa? Bukan ke doktor mata kerja yang menguntungkan?"

"Betul. Tapi manusia hanya ada sepasang mata jer, sedangkan gigi ada 32 batang!"


Mati Pucuk

Suatu hari Milah membuat laporan polis tentng kejadian rogol yang dialaminya. Katanya pada satu malam ketika balik dari pejabat, di tarik oleh seorang lelaki ke dalam semak , lalu dirogol.

Polis menyoal Milah, " Adakah kamu mengenali lelaki itu?" . "Tidak. Tapi lelaki itu berbadan agak gemuk, berambut lurus dan bermisai," jelas Milah.

Ekoran daripada laporan itu, polis membuat siasatan dan beberapa sekatan jalan raya. Dalam tempoh 3 jam polis berjaya menahan beberapa pemuda dan dibawa ke balai polis.

"Daripada aku malu dan memiliki anak tidak berbapa, lebih baik memilih sahaja salah seorang daripada mereka," ujar Milah dalam hati.

Lalu Milah menunjuk seorang pemuda yang menarik hatinya.

"Ini dia tuan", kata Milah.

"Tapi tidak mungkin tuan", kata lelaki itu membantah.

"Berani kau melawan bahkan tidak mahu bertanggungjawab terhadap perlakuan ganas mu", jerkah polis itu.

"Sumpah tuan, saya menghadapai masalah mati pucuk, macamana pulak saya nak rogol dia" jawab lelaki itu bersungguh2.


Surat Dari India Mari...

Pada suatu hari si Samat pergi minum teh tarik di gerai Mamak yang selalu dikunjunginya. Semasa minum, tiba-tiba Mamak tu menjerit kegembiraan dan datang kepada Samat.

Samat : Apasal gembira sangat ni Mamak?

Mamak : Saya punya bini di India ada hantar surat mari...

Samat : Apa yang dia cakap Mamak?

Mamak : Dalam itu surat, dia cakap baru lepas beranak... dapat new baby! Ayo...saya banyak gembira la... hari ni saya belanja awak minum jugak.

Samat : Tahniah Mamak! Kamu kena balik India cepat ni?

Mamak : Ya la, saya sudah 4 tahun tarak balik ni...

Samat : ????????????


Kisah Kasih Suami Pada Isteri

Pak Mat adalah seorang penduduk sebuah pondok di Selatan Thailand. Pada pertengahan bulan Mei yang lalu isterinya yang bernama Maznah telah meninggal dunia kerana diserang penyakit jantung.

Pak Mat yang berusia menjangkau empat puluhan telah diperhatikan oleh jiran-jirannya agak luar biasa iaitu beliau telah pergi ke kubur isterinya sebanyak tiga kali sehari. Pak Mat pergi pada waktu pagi, tengah hari dan petang untuk menyiram kubur isterinya lebih dari dua minggu secara berterusan. Ada setengah dari jiran dan penduduk tempatan beranggapan Pak Mat begitu cintakan isterinya.

Seorang saudaranya yang terdekat telah berkata, "Awak ni terlalu sangat cintakan isteri sehingga sanggup berbuat demikian, yang mana tak ada siapa lagi di kampung ini buat begitu." Pak Mat menjawab, "sebenarnya
sebelum Maznah hendak menghembuskan nafas yang terakhirnya, beliau telah berpesan kepada saya, kalau hendak kahwin pun tunggulah sehingga rumput di kuburnya tumbuh dahulu."

" Oleh yang demikian saya terpaksa siram kuburnya supaya rumput cepat tumbuh......"
Back to top Go down
View user profile http://budaksekolah.forumms.net
 
...PEKERJAAN YG MENGUNTUNGKAN...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GENG BUDAK SEKOLAH :: ...CERITA LAWAK...-
Jump to: