GENG BUDAK SEKOLAH

SELAMAT DATANG KE GENG BUDAK SEKOLAH
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 ...20 CARA BUAT ROOMATE ANDA GLER...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 192
Join date : 02/12/2010
Age : 21
Location : ...TAMPOI,JAY BEE...

PostSubject: ...20 CARA BUAT ROOMATE ANDA GLER...   Fri Dec 03, 2010 6:21 pm

Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate anda
nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org
kat rumah. Unpack segala brg anda & pegi tidor.

2. Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati" horee...kau dah
balik". Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya
dia "Sepatutnya kau dah blah dah skrg"

3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 " Tolong, kat mana aku berada
ni?" dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadar
melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2
tak tahu apa yg dia cakap.

4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu
setiap hari sambil berkata "Dah merebak... dah merebak!"

5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari.
Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap "Aku tak boleh hidup
sebilik dengan kau lagi" sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgn
kuat...Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.

6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate
anda sambil berkata "Tak lama lagi...tak lama lagi..."

7. Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2.
Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, "Siot betul, kalah lagi"

8. Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar,
bangun dan menjerit dgn kuat "Horee...!". bukak lampu semula.

9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap "Selamat Datang ke McDonald.
Boleh saya ambil pesanan anda..." Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata
"Eh, kau rupanya..."

10. Kata kat roommate "Ada pesanan penting untuk kau". Lepas tu buat2
pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu.
Kemudian, cakap "Eh...aku dah ingat". Lepas tu pengsan balik.

11. Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan
menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap kat
roommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefon
balik.

12. Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis.
Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigi
dengan betul.

13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus.
Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambar
dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate
anda.

14. Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu opera
sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.

15. Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekali
sambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah tengok wayang.

16. Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh dinding
bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalu
sampai deodoran tu habis.

17. Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk beri
makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambut
sebelum dia beri persetujuan kpd kau.

18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata "Rambut kau
hitam, lurus dan berkilat la...Macam teknik rebonding...". Sekali-sekala
buat masa dia tengah tidur.

19. Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastu
panggil member dlm 10 bace yasin ramai2. bile rumet jage pakat2 buat x nmpk
ape2.

20. Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam kafan
(siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia. Mesti dia
terkujat sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.


Back to top Go down
View user profile http://budaksekolah.forumms.net
 
...20 CARA BUAT ROOMATE ANDA GLER...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 2T & 4T Pilihan Anda V4
» 2T & 4T Pilihan Anda V5

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GENG BUDAK SEKOLAH :: ...CERITA LAWAK...-
Jump to: