GENG BUDAK SEKOLAH

SELAMAT DATANG KE GENG BUDAK SEKOLAH
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 ...JAWAB NI...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 192
Join date : 02/12/2010
Age : 21
Location : ...TAMPOI,JAY BEE...

PostSubject: ...JAWAB NI...   Fri Dec 03, 2010 10:47 pm

1.Bilakah waktunye kite tak risau kalau jerawat tumbuh kat muke?

2.camne nak tau samada depan atau blakang sebatang pokok?

3.Ada Sebuah Kapal Sedang Berlayar,Tiba-Tiba Kapal Itu Tenggelam!Apa Yang Timbul?

4.Kenapa itik apabila tidur angkat kaki sebelah?

5.seorang profesor berada diatas pkok yg mner dibawahnyer terdapat 5 ekor harimau...bagaimana profesor tue nk turun dengan selamat?

6.siapa kalau kite panggil atau tegur, die jenguk ke atas?

7.Nape kalau kite tengok depan ok je,tapi bile tengok orang sebelah,terus takut?

8.ada 2 jenis kacang iaitu kacang merah & hijau pastu d bubuh dlm botol & d goncang maka kacang tu bercampur pastu d tuang kan d atas pinggan & kacang tu secara automatiknye tak bercampur antara satu sama lain,nape?

9.ada seekor ulat yang mempunyai 100 pasang kaki yang bersih...pada suatu hari sewaktu ulat tersebut ingin ke kedai kasut,salah satu kaki ulat tersebut terpijak najis...tiba-tiba kaki ulat tersebut hanya tinggal 99 kaki semasa berjalan...mengapa?

10.Ade sorang pompuan mngandung niw,die msk utan.die jln2 lam utan niw pas2 die jmpe bruang kaki 6,gjah kpale 2,ulo de kaki,bnyk lg ler bntang plik2.pompuan niw plak nk brslin.brslin la die lam utan niw.die nmakn ank die niw fatimah.knpe die namekan ank die niw fatimah?
Back to top Go down
View user profile http://budaksekolah.forumms.net
 
...JAWAB NI...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GENG BUDAK SEKOLAH :: ...TEKA TEKI...-
Jump to: