GENG BUDAK SEKOLAH

SELAMAT DATANG KE GENG BUDAK SEKOLAH
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 ...MISTERI BAS KILANG BERHANTU...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 192
Join date : 02/12/2010
Age : 21
Location : ...TAMPOI,JAY BEE...

PostSubject: ...MISTERI BAS KILANG BERHANTU...   Fri Dec 03, 2010 10:56 am

KISAH BENAR

ni cerita btl2 terjadi dkt melaka.

satu mlm lepas bdk2 kilang hbs je keje, mcm biase la g kedai makan,lepak2 minum air dulu sebelum blik rmh. org bujang le katekan..nizam dgn leman duduk sama taman tp lain2 rmh. lepas je lepak lbh kurang 1/2 jam. diorang pun ckp baik blik skang jam pun dah pkl 12 lebih. si leman mnumpang moto si nizam, bile leman naik je moto
nizam, leman pun trase perut dia dah lain mcm. leman pun mintak nizam
tunggu dia skejap smntara dia nak buang air dkt tandas awam x jauh drp kilang lbih krg 500 meter. nizam x ckp bnyk dia pun ckp dgn leman kalau bole cepat skit sebb kwasan kilang ni mmg berhantu.ade org prnah nmpak org brjln tanpe kepala, ade yg nmpak seperti org berpakai askar. diorg ckp kilang ni buat atas tanah kubur lama askar jepun.

smentara nizam menunggu leman, utk mngilang kn rase takut dia,dia pun bkak la mp3 dlm hp dia. tiba2 hp dia terpdm, dia cuba on x boleh, dia pun ckp knp le betri s**l ni buat hal.lps je ckp dgn tibe2 bulu roma dia pun berdiri. dia pun teringt crite2 hantu yg penh kwn2 dia cite. tnpa berlengah nizam mningl kn leman kerna terlalu takut. nizam terpakse buat mcm 2 sbb dah terlampau lama dia mnggu leman.

sebaik je nizam blah, leman pun kluar dr tndas awam 2. leman x nmpak pun klibat si nizam, dia pun trus call nizam tp x dapt. leman ni brani org nye. dia pun ckap dlm ati dia, baik aku tunggu bas kilang sesi ke2. tunggu punya tungu dh stengah jam bas x sampai.

tetiba leman ternampak 1 bas kliang yg dtg tetapi dtg dgn perlahan terlalu perlahan shingga mnimbulkan rase x sedap ati si leman. leman
dengan brani mnahan bas kilang tu supaya berhenti.sebaik je bas tu
berhenti leman trus naik bas tu.

bile naik je bas tu, leman x nmpak sorang pun bdk kilang dlm bas.pemandu bas plak si leman ni x penah nampak, leman mengagak mungkin pemandu baru.leman bertanye 'geng mane budk2 kilang lain, sorang pn x de?' pemndu jawab dengan nada menakutkan 'blakang, blakang'. leman menoleh lagi di blakang bas tp x nampak pun sape2. leman tanye lagi dgn slambe dia. 'bang mane bdk kilang bang?'.
pmandu bas pun jawab sambil menoleh muka ke arah leman. 'blakang, blakang.' leman pndang balik kt blakang bas same mcm td, x nmpk sorng pn.

leman dah terase seram. dgn brani leman bertanye semula. 'x nampak pun bang, ckap btul2 bang, mane diorang? pemandu bas pun jawab
sambil menengking leman dengan kuat. 'aku ckp kat blakang, kat
blakang ar. x pahm bahase ke.' leman terkejut dan terus pegi
keblakang bas sehingga smpai di tingkap blakang bas smbil menoleh
kearah luar blkang bas.

tiba2 leman ternampak budak2 kilang kt luar dibelakang bas dgn ramai skali.rupa2nye bdk2 kilang terpakse menolak bas kerana bateri bas problem. pemandu bas pun dgn slamba berkata ' oi mangkuk, yg kau dduk lg dlm bas ni buat ape? tolong ar diorang tolak skali.'

Back to top Go down
View user profile http://budaksekolah.forumms.net
 
...MISTERI BAS KILANG BERHANTU...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GENG BUDAK SEKOLAH :: ...MISTERI GHOST...-
Jump to: