GENG BUDAK SEKOLAH

SELAMAT DATANG KE GENG BUDAK SEKOLAH
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 ...BENAR ATAU TDK...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 192
Join date : 02/12/2010
Age : 21
Location : ...TAMPOI,JAY BEE...

PostSubject: ...BENAR ATAU TDK...   Fri Dec 03, 2010 4:51 pm

Sejauh mana benar atau tidak apabila lelaki merajuk.( eeee buruk betuL hahaha )meh kita bincang2

Diam Seribu Bahasa

Dia diam je sepanjang ada dengan kita. Walaupun kita bercakap
dengannya, dia hanya mengiayakan / dia anggukkan kepalanya je. Dia
sikit pun tak akan layan kita seperti sebelum ni. Jika benda ni berlaku
sah lah tu dia merajuk dengan kita.

Buat Tak Tahu

Dia akan buat tak tau denagn kita. Jika kita
minta tolong dengan dia seperti kemaskan meja ke, dia buat acuh tak
acuh je.Paling teruk, dia buat-buat tak dengar (pekak betul-betul baru
tau!). Ini cara protes yang paling teruk sebab ia bukan je buat kita
geram tapi buat seolahlah kita ni tak wujud.

Menolak Untuk Makan Bersama

Bila lelaki merajuk biasanya
dia tak nak jumpa kita atau face to face dengan kita. Dia akan bagi
alasan seperti "awak makan la dulu,saya kenyang lagi la..lagipun, saya
dah makan denagn kawan saya tadi"

Masam Muka

Tindakan yang ni ialah tindakan yang paling
kita geram. Dah lah tak nak cakap ngan kita dah tu nak tarik-tarik muka
pulak. Tak puas hati la konon. Tapi adat la kalau orang dah merajuk.
Perempuan pun lebih kurang je!

Baca Surat Khabar

Bab ni memang tabiat orang lelaki. Tapi
kalau surat khabar tu dibaca banyak kali tanpa sebab maknanya jiwa dia
tak tenteram & ada sesuatu yang mengganggu diri dia. Lagi-lagi
pulak kalau tengah-tengah malam buta.

Menonton Televisyen Hingga Lewat Malam

Dia akan tengok tv
tu sampai larut malam walaupun rancangan tu bukan rancangan kegemaran
dia. Mata dia di tv tapi hatinya ke lain. Kita kena peka beb!

Keluar Rumah Tanpa Beritahu

Ada lelaki yang tak akan
memberitahu mana dia nak pergi. Nak protes la tu kononnye. Kita jangan
paksa dia untuk menjawab pertanyaan kita kerana conferm dia akan buat
dek je!

Matikan Telefon Bimbit

Ha ni satu lagi tabiat lelaki. Dia
tak suka diganggu bila perasaannya tengah marah. Untuk mengelakkan kita
menggangu dia, dia akan matikan telefon bimbit dia & bagi alasan
bateri kong. Alasan dia satu je, dia tak mahu dengar suara kita takut
perasan marahnya lagi kuat... Alaa,bila dah rindu call jugak
last-lastnyer!
Back to top Go down
View user profile http://budaksekolah.forumms.net
 
...BENAR ATAU TDK...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GENG BUDAK SEKOLAH :: ...BOYZ N GURLZ...-
Jump to: